Buku Pelawat

preview_link3Alhamdulillah..kini awesulong…cerita baghi telah mempunyai buku pelawat untuk kegunaan pengunjung blog ini. Sebenarnya telah lama saya cuba nak letakkan chatbox disini tapi oleh kerana kedhaifan serta kenaifan saya dalam bidang ict ini ianya tidak berjaya. Ditambah lagi dengan adanya pertanyaan dan permintaan dari rakan pengunjung seperti Abuya Legehiyyah dan lain-lain tentang chatbox,saya terus mencuba tapi ternyata tidak berhasil juga. Sekarang pengunjung yang ingin meninggalkan pesan atau komen boleh lah berbuat demikian dibuku pelawat yang disediakan seadanya. Hanya’ klik’ sahaja pada logo seperti yang tertera diatas,anda boleh memberi komen atau pesanan yang membina serta tidak bercanggah dengan etika penulisan lebih-lebih lagi tidak bertentangan dengan hukum agama Islam. Akhir sekali..selamat datang Awesulong ucapkan kelaman blog yang tiada isimewanya ini.Wassalam.

4 Comments

  1. Abuyya said,

    18 January, 2009 at 12:58 am

    Kawe X leh lagi posting dibloh demo. Apa pun tanhniah keran mencuba

  2. pak ya said,

    26 February, 2009 at 3:49 am

    di aku tak puas hati dgn mu ni, mcm mana mu blh tero buat benda2 ni ni nk marah ni

  3. pak ya said,

    26 February, 2009 at 3:51 am

    aku tgh pening tgok modul kdp, 14. biru mata hitam ku, tuan dah lah…dah kena buat assmn dah………

  4. Itulah Aku said,

    21 April, 2009 at 4:07 pm

    Salam,
    Terima kasih kerana singgah diblog ambo.Sama-lah berblog..Perjalanan saya masih jauh.Lepas ni ke Tumpat, Bacok dan kembali ke Kota Bharu.

    InsyaAllah,panjang umur,kita teruskan bersama.

    Terima kasih.


Leave a Reply

