Sudah 3 Tahun..

iqah-3thn2

(sila baca dengan nada kanak-kanak…)

Assalamualaikum…Nama saya Nur Haziqah..Ari ni..(11 Mac ) hari lahir saya. Saya dah cukup 3 tahun. Umi kata 2 tahun lagi saya dah boleh pergi sekolah. Sekarang ni pun saya dah belajar baca dan menulis..saya tulis dalam buku…meja..dan juga dinding!

Umi belikan saya hadiah selipar..saya sangat suka. saya pakai selipar tu dalam rumah dulu..nanti esok lusa baru bawak keluar rumah. Terima kasih Umi dan Abi…!

Kalau saya dah 3 tahun..Umi dengan Abi pulak berapa tahun…? mesti lebih dari 3 tahun..sebab Umi dan Abi dah tua…he… Adik..? Adik kecik lagi. tak tumbuh gigi lagi. Iqah dah ada adik tapi adik tak ada adik lagi…Umi beli kek untuk iqah..Iqah nak makan dengan adik…emmmm!

iqah-3thn

4 Comments

  1. gulaikawah said,

    12 March, 2009 at 2:57 am

    hepi besday ikoh..ayah do x dop pitih nak beli hadiah..mitok nga umi nga abi la..dia kayo..wakakakaka

  2. Zaidi Sabah said,

    12 March, 2009 at 10:13 am

    besar doh anak demo Die weh

  3. Kumbe said,

    15 March, 2009 at 1:53 pm

    Sedaknyo ikah make kek…nok etekk…:)

  4. Linderque said,

    2 April, 2009 at 12:46 am

    Comey-comey anak-anak nyer…🙂


Leave a Reply

