Rezeki bertambah..

Alhamdulillah..tahun ini rezeki ku bertambah dengan kelahiran seorang lagi cahayamata. Cahayamata ku yang ke 3 dan putera yang kedua…Aku namakan nya Ahmad Huzaifah sempena nama sahabat Nabi S.A.W

Kalau ikutkan due nya lambat lagi iaitu sekitar 20 Oktober tetapi masanya tiba lebih awal untuk melihat dunia iaitu pada 5 oktober lagi. Tak sempat nak hantar balik kampung, maka lahirlah dia di Perak ni..dimana-mana pun sama sahaja asalkan selamat dan sihat walafiat.

Cuma kalau bersalin di kampung tu ramai lah penolong nya. kat sini terpakslah aku buat sendiri semuanya termasuk sesuatu yang belum pernah aku buat iaitu basuh dan tanam uri. Alhamdulillah berjaya juga aku. Semoga kelahiran anak ketiga ini menjadi penambah perisa kebahagiaan hidupku dunia dan akhirat..amin.

Nur Haziqah, Ahmad Huzaifah, Ahmad Hanzhalah.

1 Comment

  1. zX said,

    19 November, 2010 at 7:49 pm

    tahniah


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: