Help me…

Assalamualaikum..

Dah lama tak bercerita tentang keluarga dalam ni..post entry baru pun kaddang-kaddang! sibuk agaknya saya ni…

ada lah sekali sekala jika berpeluang bawa anak-anak jalan-jalan. Tak lah jauh sangat janji dapat jalan je..macam ke Teluk Intan ni lebih kurang setengah jam je…

Sekarang ni sesi pengajian sebagai mahasitua saya dah masuk semester akhir. Kena buat kajian ilmiah. Masa 3 bulan je..maka sekarang ni tengah gelabah dan peninglah saya..Nak cari tajuk pun tak tahu yang mana sesuai…nak buat proposal lagi..kalau kena reject nk buat yang lain dah buang masa tu…

Maka disini saya minta..kepada kawan-kawan yang saya minta tolong tu..harap jangan menyampah lah ya dengan saya…he..maklumla..buah cempedak diluar pagar..

Doakan agar saya dapat mengharungi cabaran ini dengan jaya..diberi ketenangan dan kekuatan oleh Allah serta kesihatan yang berpanjangan. Semoga segala bantuan dan doa dari kawan-kawan mendapat balasan disisi Allah..InsyaAllah.

Amin…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: